October 27, 2009

Die Hard Fan!!


Liverpool, my faveret team in the world. Ade owg kate nape pilih Liverpool. Kn bnyak team kt EPL y hebat2. Aku kate setakat team hebat xcukup nk jadi seperti penyokong Liverpool. Walaupun melanda krisis diorang punye crowd, perhh goyang bulu roma. Memg tebaek aa.

Teringat zaman kcik2 dulu, team faveret aku adalah berasaskan wane merah. Xkesah la red devil ke, the reds ke, gunners ke, jnji merah. Kenape aku pilih merah? Sebab aku bace merah bermaksud semangat waja. Semangat y xakan pudar walopun dihina dan dicaci, dikutuk dan diperlekehkan, dikecewakan dan ditertawakan. Tp disebalek merah ade kaler hijau. Nape hijau? Sebab daun wane hijau. Haha.

Pnah skali aku teringin nk tegk sendiri game diowg. Kalo dapt memg tebaek aa. Tp y malangnyee Carlsberg menjadi salah satu keutamaan mereka. Aku xakan menjejak kaki di Anfield shiggalah diowg tuka sponsor mereka. Bilelah agak AirAsia nk sponsor Liverpool ni. Huhu.

No comments:

Post a Comment