October 26, 2009

Study week!!

Minggu ini merupakan minggu final exam aku. Tapi satu ape pun aku tak study lagi. Mintak2 soalan Programming x susa mane. Coz aku minat subjek ni. Parents aku soh aku skor first sem ni. Sbb sem depan senang. Bile kite skor tinggi sem pertama, sem selepas itu akan jadi senang. Sbb sem pertama menentukan sape y layak tok sem hadapan. Tapi aku ade dua lagy assignment x anta. Kantoi aa 20 marka. Bnyak tuu, nk siapkan tapi bile aku nk study. Ni pn asik dok online jee. Entah ble nk study. huhu.

Aku suke jalan2. Cita2 mase tua nti, aku nk travel satu dunia. Kalo idup senang aa. Kalo susa aku just travel dalam Malaysia jela. Sementara nk wat blog ni aku da server beberapa tmpat tok aku kunjungi. Antaranye ialah bandar tasek Permaisuri. Tempat y bakal aku pegi walopn xde taman tema, zoo atau bnde2 y seangkatan dengan nyee. Kenapa pilih tasek permaisuri?? Kn ade bnyak tempat nk pi. Hmm bgi aku bnde ni simple. Nk lwat teman aa. Sape agy. hehe. Ni laa petanye. Kalo xsilap.

Kehidupan aku di sini sangat baik ketika ini. Aku kenal ramai orang. Ade y bulat, ade y petak, ade y suke, ade y duke, ade y tertawa, ade y berduke, ade y comel , ade y kacak , ade y berduit, ade y sengkek, ade y lembut, ade y keras, ade y tinggi, ade y rendah , and smue skali aa.

Dari sudut pelajaran lak aku suke sub Method. Lect nye baek dan peramah. Sub y kurang setakat ni blom lagy sebab smue senang2. Cume aku xdapt tgkap sub Komputer Aplikasi sebb bnyak bnde y aku xtau dalam KA ni. Aku ni xsuke membaca bab komputer sbb ia rumit. So aku agak ketinggalan kt dalam kelas.

Pas final ni coursemate aku ade bercadang nk pi genting. Duit lam poket ade RM10. Tambang ke sane ntah berapa. Mintak2 xmahal sangat. Seb bek ade kem pi Gurun Kedah tu free. Dapat gak merasa jalan2 besama rakan dan taulan. Tapi aku xrancang lagi ape program cuti sem ni. Mak aku soh keje ngan dye. Ayah aku lak soh aku study C++ cepat. Then mambe aku lak ajak aku keje kt KL. Hmm. Pening pale.
K a. Tu je kot. Aku saje nk lepas kn tensen kt blog kedua aku ni. haha. K pape pn harap korang tacing aa. Aku xreti bercanda kt blog ni. K tata~~

Wasalam -amadbackbone-

No comments:

Post a Comment